Vaasan Sähköverkko Oy pyrkii takaamaan verkkosivustojensa saavutettavuuden lain digitaalisten palvelujen saavuttamisesta 306/2019 mukaisesti.
Tämä saavutettavuusseloste koskee Vaasan Sähköverkon OmaLiittymä-palvelua (www.vaasansahkoverkko.fi/omaliittyma).
Vaasan Sähköverkon OmaLiittymä-palvelun verkkosivusto täyttää Verkkosisällön saavutettavuusohjeiden (WCGAG) 2.1 tasojen A ja AA vaatimukset suurelta osin. Vaatimuksen noudattamatta jättämiset ja poikkeukset mainitaan jäljempänä.
Verkkopalvelu on toteutettu saavutettavuus huomioon ottaen sekä muotoilu- että kehitystyön osalta.
Alla mainittu sisältö ei ole saavutettavaa seuraavista syistä:
Tämä seloste on laadittu 12.11.2024. Seloste perustuu kolmannen osapuolen tekemään arviointiin siitä, täyttääkö verkkosivusto direktiivin (EU) 2016/2102 vaatimukset.
Selostetta tarkistettiin viimeksi 13.11.2024.
Huomasitko saavutettavuuspuutteen? Kerro se meille avoimella palautelomakkeella ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi.
Jos huomaat palvelussa saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa lainkaan vastausta kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon.
Vasa Elnät Ab strävar efter att göra sin webbplats tillgänglig i enlighet med lagen om tillhandahållande av digitala tjänster 306/2019.
Detta tillgänglighetsutlåtande gäller Vasa Elnätets Min Anslutning-tjänsten (www.vaasansahkoverkko.fi/omaliittyma).
Vasa Elnätets Min Anslutning-tjänstens webbplats upfyller i stort sett tillgänglighetskriterier på nivåerna A och AA enligt Web Content Accessibility Guidelines (WCGAG) 2.1. De centrala bristerna i webbtjänsten beskrivs nedan.
Webbtjänsten har skapats med tillgänglighet i fokus, både i design- och utvecklingsprocesserna.
Innehåll som förtecknas nedan är inte tillgängligt på grund av:
Detta utlåtande utarbetades 12.11.2024. Utlåtandet grundar sig på tredje partens bedömning av om webbplatsen uppfyller kraven enligt direktivet (EU) 2016/2102.
Utlåtandet sågs senast 13.11.2024.
Lage du märke till andra brister i tillgängligheten? Meddela oss om saken med det öppna responsformuläret och vi gör vårt bästa för att rätta till bristen.
Om du upptäcker tillgänglighetsproblem på tjänsten ska du först ge respons till upprätthållaren av webbplattsen. Det kan ta 14 dagar att få svar. Om du inte är nöjd med svaret eller om du inte alls för något svar inom två veckor, kan du ge respons till Regionförvaltningsverket i Södra Finland.